قوانین و مقررات

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت  به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.  گروه صنعتی اوچال همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در گروه صنعتی اوچال به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای گروه صنعتی اوچال محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت گروه صنعتی اوچال حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای گروه صنعتی اوچال محفوظ است و در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند اما تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد.