کولر اسپلیت

کولر اسپلیت

کولر های اسپلیت به سیستم سرمایشی و گرمایشی اطلاق می گردد که محیطی مطبوع را در فصل های مختلف ایجاد می کند و اولویت استفاده از آن برای خنک کردن محیط در فصل گرم می باشد و به چند گروه دیواری، ایستاده، پرتابل و پنجره ای تقسیم می گردد.

کولر های دیواری یا اسپلیت از دو قسمت یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده اند که یونیت داخلی شامل اواپراتور و یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور می باشد. در این سه قسمت گاز فریون موجود موجود می باشد که با تراکم و آزاد شدن موجب جذب گرما و خنک کردن محیط می گردد. کولر های دیواری در ظرفیت های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با توجه به متراژ محیط انتخاب درست تری داشته باشید. مصرف انرژی این نوع کولر ها نسبت به بقیه کولر ها کمتر می باشد.

کولر های ایستاده برای محیط با متراژ بالا از جمله سالن های همایش، مساجد، فروشگاه های بزرگ و سالن های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. کولر های پرتابل در ابعاد کوچک تر و طراحی زیبا و قابل حمل تر می باشند. کولر های پنجره ای هم جز ساده ترین و ابتدایی ترین کولر هاست که قسمتی از آن در محیط داخلی و قسمتی در محیط بیرونی قرار می گیرد و دارای مصرف انرژی بیشتری هستند.

دقت به برند کولر و برچسب انرژی و ضمانت و سرویس دهی از نکات قابل توجه در انتخاب کولر های اسپلیت می باشد که شما می توانید از بهترین مشاوره با گروه صنعتی اوچال در تمام این مراحل برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *